Na afloop van onze ledenvergadering, waarbij helaas een zeer gering aantal leden aanwezig was, is het goed om even de belangrijkste zaken die besproken zijn samen te vatten.

• De boekhouding is weer goedgekeurd en de leden van de kascontrolecommissie voor volgend jaar zijn Remco Plooij en Jan Bijl, met als reserve Kees v.d. Graaf.
  • De contributie voor 2018 is vastgesteld op € 38,00 voor leden en € 19,00 voor gastleden.
  • Alle bestuursleden welke aftredend waren zijn opnieuw gekozen.
  • Eind van het jaar zullen we aan de leden voorstellen om met elkaar te gaan eten bij een restaurant. Wat en hoe zullen we jullie nog bekend maken
  • De maandelijkse leden avond zullen we nog 1 jaar zo houden. Blijft het zo dat er te weinig animo voor is dan zal deze komen te vervallen. 2 of 3 keer per jaar een spreker uitnodigen blijft.
  • Voor onze vogelhandelaar Chris zullen we een ander gaan zoeken. De kwaliteit van zijn vogels laat veel te wensen over. De mogelijkheid om een tweede handelaar te contracteren is niet gelukt. Men wil wel komen, maar niet samen met Chris. We houden jullie op de hoogte.
  • We zijn op zoek naar adverteerders voor onze website, onze catalogus voor de TT en het reclamebord in ons verenigings gebouw. Meld u een nieuwe adverteerder aan dan hoeft u in het volgend kalenderjaar geen contributie te betalen. De kosten voor een advertentie zijn  €50,00 ( website, catalogus en het advertentiebord in ons clubgebouw)
  • We zijn nog op zoek naar één van onze leden die het leuk vindt om de PR zaken van onze vereniging wil doen. Wie meldt zich aan?
  • Het inschrijfgeld voor de tentoonstelling is vastgesteld op € 1,50 per vogel. U betaalt alleen voor de eerste 10 vogels, de rest is gratis. We zullen dit jaar een bijzondere tentoonstelling organiseren zodat ieder lid van Rayon 5 vogels kan inbrengen. Het bondskruis wordt uitgereikt onder onze eigen leden.

Namens het bestuur,

André Bakker