Even naar……………..de VOGELMARKT in Boskoop.

Met acht vogelliefhebbers, incluis onze chauffeurs Harry de Reus en Gerard v/d Nat koersten wij zaterdag 1 april jl. rond 8.20 uur naar de bekende vogelmarkt in Boskoop.

Vol goede moed werd er gekeken en bij sommige gekocht. Mooie en minder mooie vogels werden tentoongesteld, er was letterlijk voor een ieder wel wat te koop, duur minder duur. Het was vooral wat de mens ervoor uit wilde geven. Veel rand toeristen waren zekers waarneembaar. Normaal is het veel drukker, maar wat wil je; het kweekseizoen is voor velen alweer begonnen.

In onze auto opperde ONZE Annie v/d Giessen dat zij 2 september nog weleens graag richting Boskoop zou willen. Wie wil dat nou eigenlijk niet?! Met het schema van 1 april jl. waren we rond 12.15 uur weer bij ons vogelhonk aangekomen, en Gerard Nieuwburg opperde er boven op om op de derde zaterdag van september, onze beursochtend, met de trein naar de grootste beurs in de Benelux te gaan in de IJsselhallen te Zwolle. (minimaal 10 personen)

We zullen alles daarover nog wel gaan vernemen, ons secretariaat zal dan zeker overuren draaien. Een lid opperde om t.z.t. als compensatie met de pet rond te zullen gaan.

Tot slot, nog even dit:

Voor nieuwe leden, oude leden en bekenden is er 3 mei weer een clubavond. We praten dan nog wat nader met elkaar, verzuim ALLEN deze belangrijke bijeenkomst niet, dan hebt U zeker NIETS gemist. NIEUWTJES in overvloede, een gezellig samenzijn om het verloop van de  KWEEK te bespreken.

Onze voorzitter André tovert dan vast wat uit zijn HOGE HOED.

Tot dan, 3 mei rond 20:00 uur rond een tas koffie aan de toog,

De Uwe Kees van de Graaf